Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

...mi-ar placea ca, dis-de-dimineata, sa ma trezeasca mirosul amarui de cafea si o mangaiere blanda pe obraz. Sa ma alint si intr-un tarziu, ridicandu-ma, sa deschid ferestrele si sa vad strada uscata si carpita de acasa, sa aud vrabiutele scancind galagioase si sa fixez, distrata, zidul invecinat si parcarea intesata...

M-as invarti frumos prin camerele golase, poate candva mai pline, as impodobi casa cu suras de fericire si mi-as uda linistita florile de pe balcon. Busuiocul acela, vai, cat a crescut. Nu mai are loc in ghiveci... Si cercelusul. Ce drag imi este de ele...

Apoi, as da o fuga pana la bunici. Le-as mangaia batranetile cu un "sarumana mama, bine v-am gasit sanatosi!", le-as povesti cat sa le aduc zambetul pe buze, m-as minuna de lacramioarele, de trandafirul alb si de bulzul din coltul curtii pietruite si as fugi, desculta, pe deal. Desculta, prin iarba moale si umeda, nu m-as mai opri decat pe muschiul verzui din varful Parliturii si, sub fosnetul codrului, as privi muntii si dealurile copilariei mele.

M-as intoarce, spre seara, cu un brat de flori acasa si mi-as astepta cu drag prietenii... In sufrageria invaluita in lumina slaba, televizorul ar susoti pe VH1. Eu as trebalui incet prin bucatarie, mormaind in barba melodiile lui eric clapton si m-as lupta, din cand in cand, cu usa dulapului "pe senzori"...ca sa nu zic eu ca are altceva pe el, daca iau in calcul toate momentele in care mi-am izbit zelos capul, cand se deschidea pe neasteptate, in spatele meu...

Ar veni, in sfarsit prietenii mei dragi si mi s-ar inviora casa cu povesti, rasete si soapte frumoase. Si am tine-o asa pana tarziu, dupa miezul-noptii, cand ar trebui sa-i eliberez sa mearga si pe la casele lor...sau acolo unde ii va trage inima si unde vor dori.

As uita de tot astazi. In deplinatatea egoismului meu as scrie in cartea vietii mele doar ceea ce-mi pofteste inima. As uita de tristeti sau nostalgii, de aceasta roma frumoasa si misterioasa precum o femeie care, atunci cand crezi ca ai izbanda asupra ei, iti mai descopera un fald al fustelor incurcate. As uita de libertatea si bunastarea cu al caror gust te obisnuieste aceasta societate, de planuri sau responsabilitati si as intinde mana sa-mi mangai si eu, sufletul.

Pentru ca astazi visez senin si sper frumos...

spandau ballet - true

4 comentarii

  1. anadana  

    Ce frumos scrii, Gabitzo !Iti doresc numai senin de mai ca sa-ti poti mangaia sufletul...

  2. gabitza  

    Multumesc foarte mult, Anadana! Si bine ai venit pe la mine!:) Aprecierea ta este un frumos cadou pentru mine...astazi, cand am facut 28 de ani:)
    Multumesc inca o data!

  3. anadana  

    La multi ani!Eu trec de multe ori pe la tine, insa in tacere, cu discretie.Uneori, cand starea mea sufleteasca o cere, nu ma pot abtine.Te simt sensibila si serioasa,ma emotioneaza dorurile tale, dragostea ta pentru tot ce-i sfant si frumos.Si esti atat de tanara!Inca o data sa ai parte de multi ani cu senin de mai!

  4. gabitza  

    Multumesc din suflet pentru tot, Anadana!
    Foarte frumoasa surpriza! Eu m-am oprit intotdeauna cu admiratie asupra comentariilor tale, acolo unde le-am intalnit, in "popasurile" mele!:)
    Iti doresc si tie zile senine si pline de bucurii!

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.