Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

...doua brate slabite ce poarta zilnic dulcea greutate a ultimului dintre cei cinci copii ai sai, ochi tristi strajuiti de doua riduri adanci ce-i brazdeaza fruntea inalta...se opreste in fiecare zi langa usa unui bar din apropierea tribunalului, asteptand ca cei care intra sa-si cheltuie maruntul de prin buzunare, sa-i faca si ei scumpa comoara cu un banut.
Putin pentru noi, mult pentru ea...
Acasa...nu mai are casa inca din timpul inundatiilor...si-i este barbatul in spital. Astazi ridurile acelea pareau sa se fi adancit atat de mult ca faceau sa dispara si putina lumina care-i mai licarea in ochi ultima data cand o vazusem, avea maini tremurande si voce inecata de lacrimi... I se imbolnavise si copila de numai cinci ani...
"Asaaa...nu stiu...mi-e frica de toate!... Nu stiu unde sa ma ascund... Numai Dumnezeu m-a ajutat sa ajung cu fata in timp la spital."
M-am simtit neputincioasa in fata durerii ei si manioasa pentru ca stiam ca putinul dat de mine era mult prea putin iar o vorba buna, in aceste cazuri, este precum apa ploilor de vara...inghitita cu repeziciune de pamantul crapat si sec de atata seceta...
Pentru prima data de cand o cunosc n-am reusit sa o privesc in ochi...

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.