Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit



Va cer...va rog, boieri dumneavoastra...
Un banut
O firimitura
O picatura...

Va rog, va cer...
O vorba blanda
Un zambet curat
O mangaiere sincera...

Sa va fie speranta...Lumina
Si Lumina...eterna...

In aceasta lume in care multul este prea putin, in coltul meu nesemnificativ, nu vreau sa uit ochii tristi sau pierduti in departari numai de ei stiute si mainile intinse, durerea care si-a sapat poteci pe chipul prea multor suflete boante... Statui vii ale tristetilor lor...marturii, de multe ori, ale indiferentei noastre...

4 comentarii

  1. Boge  

    romantica incurabila, imi place stilul,;)) poate te gandesti sa "le comiti" mai des
    felicitari, gabitza!

  2. gabitza  

    Bine ai venit, Boge si multumesc frumos pentru apreciere!:)
    Si mie imi place stilul tau dar cred ca deja stii acest lucru;)

  3. Anonim  

    Da, scrii frumos. Cred ca e pe masura trairii. Si de obicei nu ma insel. Felicitari, dear I say.. Gabitza

  4. gabitza  

    Multumesc mult, Rainman (sau Filip?;)) si...bine ai venit "pe la mine" si in blogosfera!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.