Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

Motto: "Viata are un parfum imbatator! Viata nostra este un nesfarsit spatiu albastru. Infrumusetati cat mai mult aceasta viata, taiati si mai multe drumuri in spatiile ei nesfarsite!"
Serafimovich A.

Acelasi suflet hoinar...pasesc din nou pe aleile romane si respir istorie...de data aceasta cu speranta in buzunar si mult curaj in priviri, hotarata sa traiesc cat mai frumos si sa invat cat mai mult in acest ultim an pe care il voi petrece aici...









Calatoria, cunoasterea altor civilizatii iti pastreaza mintea deschisa si iti largeste perceptia asupra lumii si celor din jur... As vrea sa colind...sa vad cat mai mult, sa cunosc locuri si oameni noi si sa ma intorc in cele cateva pe care le-am vazut. De fiecare data este divers...in functie de varsta si de starea de suflet...

Casa insa...radacinile, in mod indispensabil, iti reinoiesc si imbalsameaza sufletul...

Pentru ca, acasa, toate iti vorbesc cu drag si te asculta cu dor. Pentru ca acasa ne vibreaza inima...nu ne incanta doar ochiul si mintea...

Acasa...

Am petrecut frumos si am luat senin din seninul ochilor tare dragi sufletului meu...



Am vazut locuri incantatoare, am aprins o lumanare si m-am rugat ...





Am fost primita circumspect in casa bunicilor:)...

si descusuta cu rigoare...lipsisem mult prea mult! Apoi am fost imbratisata cu drag, pentru toate zilele cand am lipsit...





L-am mangaiat pe "Vasilica"...sa-mi fie cu noroc in Noul An, sa ma poarte cat mai curand inapoi...

Spre rusinea mea, am uitat ca trebuia sa-l rasplatesc pe stapanul care s-a oprit cu ingaduinta, ca eu sa pot mangaia capul carliontat cu doua margele negre in loc de ochi...

Mi-am ostoit dorul si am dormit linistit pe meleagurile copilariei mele... M-am bucurat de tot si m-am certat cu timpul care imi trecea mult prea repede...





Simplu si frumos! Zile linistite alaturi de cei dragi...clipe de care aveam atat de multa nevoie si care as fi vrut sa-mi devina veacuri:)
Anul in care am pasit??
Viata are un parfum imbatator...

8 comentarii

  1. pantacruel  

    minunat gabriela. exact cum ma asteptam :)
    doar studiezi la roma? sau am inteles eu gresit?

  2. gabitza  

    Multumesc foarte mult, pantacruel!
    Nu, nu ai inteles gresit. Nu am fost eu clara:)...
    La Roma (si imprejurimi, pentru ca locuiesc in Arsoli, la aprox. 60 km de metropola) am ajuns intr-un moment mai...trist si am ramas pe termen nelimitat. Am muncit si muncesc si am reusit - in ciuda birocratiei:p - sa ma inscriu in 2007 la Universitatea Roma3 - Facultatea de Drept - pentru recunoasterea diplomei obtinute acasa.
    Ma va aduce sufletul inapoi, sunt sigura de asta, dar nu inainte de a termina ceea ce am inceput aici! A fost si este o experienta frumoasa care m-a ajutat foarte mult sa cresc, care m-a determinat sa ma consider norocoasa intre norocosi:))

  3. pantacruel  

    :) bafta in continuare!

  4. gabitza  

    Sa fie!:)
    Multumesc inca o data pentru tot!

  5. nelu  

    rusine să îi fie ăluia care chinuia mielul pentru a-şi cumpăra el băutură !!! :))

    în rest, te poţi gândi că eşti tot acasă, doar toate drumurile duc la Roma ;)

  6. gabitza  

    :))in nadejdea mea, murea de sete!

    ;)sa te aduca drumul cat mai curand la Roma! Casa de aici te asteapta, intotdeauna, cu drag:)

  7. Luminita Şorega  

    "Pentru ca acasa ne vibreaza inima...nu ne incanta doar ochiul si mintea..."
    Foarte bine definit dorul de casa, si frumos tot ce am citit pana aici. Voi reveni, acum mai am si eu cate ceva ceva de facut, cate ceva de ascultat, cate ceva de privit... Dar popasul la tine mi-a facut mare placere. Si merita sa incerci sa publici, nu doar pe blog, pentru ca scrii bine despre tine, e posibil sa scrii bine si despre altii. :)

  8. gabitza  

    Ziua buna si multumesc pentru vizita!:) Foarte placuta surpriza!:) Multumesc mult pentru apreciere! In ceea ce priveste "publicatul", insa, nu m-am gandit si nici nu cred ca voi lua in consideratie o astfel de responsabilitate. Eu doar incerc sa scriu..."din suflet pentru suflet...":) Ma ajuta foarte mult!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.