Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit







...noapte adanca sub ploaie marunta. De multe ori ma inchipui conducand linistit de-a lungul liniei albe, muzica in surdina impletindu-se cu sunetul picaturilor care se lovesc violent de parbriz. Farurile imi lumineaza gandurile din cand in cand, amintindu-mi ca nu sunt singura...
Totul se precipita in preajma...la fel ca imaginile tuturor celor pe care i-am cunoscut, a celor pe care i-am intalnit sau ascultat... Impresii care mi s-au agatat de creier intr-o zi... tristetile si bucuriile, complicitatea, iubirea, speranta sau amaraciunea...scrise in mici si neinsemnate gesturi pe care le-am surprins doar ridicand ochii, doar vrand sa vad.
Atatea vise si cenusa din care s-au nascut alte vise... Toate scrijelite pe chipurile noastre. Si tot atatea moduri de a le intelege, de a le exprima sau ascunde...

2 comentarii

  1. Anonim  

    "Boulevard Of Broken Dreams"

    I walk along the street of sorrow
    The boulevard of broken dreams
    Where gigolo and gigalette
    Can take a kiss without regret
    So they forget their broken dreams

    You laugh tonight and cry tomorrow
    When you behold your shattered dreams
    And gigolo and gigalette
    Awake to find their eyes are wet
    With tears that tell of broken dreams

    Here is where you'll always find me
    Always walking up and down
    But I left my soul behind me
    In an old cathedral town

    The joy that you find here you borrow
    You cannot keep it long it seems
    But gigolo and gigalette
    Still sing a song and dance along
    Boulevard of broken dreams

  2. gabitza  

    anonim,
    multumesc frumos!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.