Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

...

gabitza Add comments




mi-au spus ca viata doare
si ca oamenii sunt rai
si ca speranta este o femeie usoara.
apoi mi-au spus ca oamenii nu sunt cuiere
de care sa-ti agati durerile
atunci cand sunt prea grele.
si mi-au mai spus
ca dragostea isi pierde stralucirea
in fata absurdului existentei.

acum eu spun
ca viata este o zi
iar speranta inima cu care te trezesti.
Si oamenii...
oamenii sunt razele de soare sau
picaturile argintii
care iti mangaie obrazul,
cartile deschise
pe care le poti citi sau nu...

Dragostea...
este darul Lui pentru noi
in zori de zi.

5 comentarii

  1. Anonim  

    dap..e grea viata,dar si frumoasa cand ai pentru ce sa-ti traiesti visele..frumos!www.mediartys.blogspot.com

  2. Boge  

    Mda;))

  3. gabitza  

    @ideartys,
    bine ai venit si...multumesc!:)
    Si da, viata este frumoasa. Punct. Aceasta mare calatorie conteaza, cresterea, descoperirea a ceea ce este mai important pentru fiecare dintre noi. Cel putin eu asa vreau sa vad lucrurile:)

    @boge,
    "fleacuri";))

  4. pantacruel  

    :) la multi ani!

  5. gabitza  

    :)Frumoasa surpriza!
    Multumesc foarte mult, Panta!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.