Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

"Pricina"
de Marin Sorescu

Mie mi s-a omorat timpul,
Onorata Instanza.
Cand ma intorceam eu voluntar
Din razboi,
Am bagat de seama
Ca timpului meu ii fusesera amputate
Inima, gura si fruntea.

Dar nici asa nu mi l-au lasat in pace,
L-au pus sa faca zile-chin, zile lacrimi, zile-masina, zile-bou,
O multime de lucruri
Care nu-l interesau.
Apoi au inceput sa experimenteze pe el
Fel de fel de otravuri -
Tristete, necazuri -
Parca asa le zicea.

Lovitura de gratie i-a fost data
in cap
Cu o bucata de destin
De esenta tare.



"Gelozie"
de George Toparceanu

Daca nu ne-am fi intalnit
(Absolut din intamplare)
Tu pe altul oarecare
Tot asa l-ai fi iubit.

Daca nu-ti ieseam in drum
Ai fi dat cu bucurie
Altuia strain, nu mie,
Mangaierile de-acum.

Ai avea si vreun copil
Care, poate (idiotul!),
Ar fi semanat in totul
Cu acel tata imbecil.

Dar asa...ce lucru mare
Ca-ntr-o zi ne-am intalnit
Si ca-s foarte fericit, -
Absolut din intamplare!

P.S.: "Cu penele altuia te poti impodobi, dar nu poti zbura..." (Lucian Blaga)

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.