Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit


Mi-a mangaiat obrazul o boare calda, de primavara, strecurata pe fereastra...
...Detergentul meu, astazi, are miros de caltunasi si imi aduce aminte de dealul verde-amarui, cu pete minuscule albe si violete.
...Ador kiwi pentru simplul motiv ca are gustul crud al fragilor de padure inca necopti.
...Au taiat o bucata sanatoasa din luna. Pare ireal crampeiul acela de lumina, arcuit deasupra caselor.
Maine voi iesi din nou in zori de zi, cu speranta in buzunar. Cand ma voi intoarce de la Roma, am sa-mi gasesc un buchet de flori de primavara si o crenguta de mimoza galben viu. O pata de culoare in casa si o bucurie simpla de 1 Martie.
Ingrata aceasta conditite de suflet calator.
Cand te sufoca dorul nu mai simti gustul la nimic, iti inchizi ochii, iti astupi urechile si incerci sa-ti alini sufletul sau astepti sa fii salvat, sa fii auzit, sa fii cautat, sa nu fii uitat... Iti porti gandurile si radacinile in suflet, casa in spate, bagajul intotdeauna dupa usa...iar totul din jurul tau devine, atunci, proiectia cruda a tristetilor tale.
...Mi-e dor de seninul ochilor tare dragi sufletului meu.

0 comentarii

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.