Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

me

gabitza Add comments


E noapte adanca afara.. Acel intuneric dens pe care-l simti mancandu-ti degetele, drumurile lucioase sub lumina felinarelor, vantul urla a pustiu si un caine latra surd, prin gradini. Imi adun gandurile pe-o carte tot asa cum, de multe ori, am incercat sa le risipesc. Aceste nopti imi aduc in suflet sentimentul acela strigator de necunoscut, de drum rebegit, prea stramt pentru a te putea intoarce. Imi aduc aminte de noptile in care numaram stele pe potecile spre casa bunicilor, de trecute doruri, de copila care umbla desculta si se lupta cu neputintele altora. Acest vant sopteste sufletului meu intrebari pe care nu le mai infrunt cu frica de altadata. Noaptea aceasta cu luna noua ma face sa-mi doresc Lumina si linistea si iubirea mea. Ma cuibaresc frumos in mine.

6 comentarii

  1. innuenda  

    Asta e un fel de ...pe mine, mie, redă-mă!:) Frumoase rânduri, găbitza!:)

  2. anadana  

    Aceeasi sensibilitate scrie in noapte ,ascultand intrebari doar de ea auzite si tanjind spre Lumina, liniste si iubire...Ceea ce iti doresc din tot sufletul, suflete!

  3. gabitza  

    innuenda,
    sau...eu, pe mine, m-am regasit!;)
    Multumesc si bine ai revenit pe la mine!
    Si...sper ca ne vei bucura, cat de curand si cu un nou articol! Ne este dor de tine!:)

    anadana,
    cred ca toti ne dorim mai mult sau mai putin acelasi lucru... Mai pierdem uneori calea dar niciodata speranta!:)
    Iti doresc si tie tot ceea ce pretuiesti mai mult! Multumesc inca o data pentru tot!:)

  4. Anonim  

    Găbiţa,noi, oamenii... suntem într-o permanentă adunare...:)

  5. Teodor  

    scrii frumos...felicitari :)

  6. gabitza  

    almanahe,
    intr-adevar!
    ...am putea spune si intr-o permanenta descoperire:)

    teodor,
    bine ai venit pe la mine si...multumesc foarte mult!:)
    si mie imi plac ideile "marelui singuratic"!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.