Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

Da, dom'le!
Ne-am suparat unii pe altii. Si ne-am impartit. Zice-se in...cum ii cheama????
Misogini si feministe!!!!
Pai sa inteleg si eu cum vine asta... Adica astia dintai le judeca fara rost sau indreptare pe alea care vin, iar cele din urma arunca in stanga si-n dreapta cu vorbe grele...despre ai dintai. Ca asa a fost sa fie. Sa ne luam unii de altii de parca nu putem lua viata si multele greutati de dupa ceafa. Trebuie sa ne certam cine canta mai frumos in casa si cine pune piciorul mai bine in prag. Caci de'...ne umflam in pene si plesnim de mandria aia mare! Da, mandria aia care te face sa crezi ca esti deasupra celui pe care ar trebui sa-l iubesti in primul rand! Sa-l iubesti si sa-l respecti! Fie ca este barbatul sau femeia ta. Cea de ai luat-o cand mirosea a flori sau cea de te trezesti dimineata langa ea... Este aceeasi. Si este acelasi pe care ieri il iubeai sub un colt fermecat de cer. Si cand nu mai este te taie dintr-o data la inima si ti se rostogoleste imbucatura pe gat cu noduri. Caci atunci vezi ce n-ai vazut si simti ce trebuie... Cum zicea bunica-mea: "rau e cu rau dar mai rau e fara rau." Mai greu este cand te asezi seara in asternuturi si te trezesti dimineata invelit in singuratatea ta. Pai da! Ca doar acum am plecat in lume si am citit carti multe si ne-am inchistat in carapacea noastra si am uitat de simplitate si de oamenii care se respecta cu frica de Dumnezeu. Acum suntem moderni si frumosi si destepti si gaunosi... Acum carpe diem si ne batem in pozitii sociale si in cunostinte si in easy come, easy go...
...Iar cand ajungem acasa ne mangaiem de tocul usii care nu vrea sa se inchida, ne invelim cu o pagina din new york times si visam cursul de managementul clipelor...care ne-au mai ramas pana cand ne vom stinge de tot in egoismul nostru...



P.S.: Este doar o viziune simplista asupra a ceea ce cred ca este una dintre marile greseli ale timpului nostru... Egoismul nostru crescand, invelit in haina unei false independente sau modernitati. Uitam incet, incet sa iubim...

2 comentarii

  1. anadana  

    "...visam cursul de managementul clipelor...care ne-au mai ramas..."Tare mi-a mai placut asta, Gabitzo!Adevar graiesti tu acolo! nu, nu-i o viziune simplista, e chiar adevarul gol-golut .

  2. gabitza  

    Multumesc frumos, Anadana!
    Acest adevar este trecut prin sita mea de om simplu care incearca sa se inteleaga putin mai bine cu sine insusi si cu lumea...
    Am citit, acum cateva zile, un fragment din "Omul frumos", al lui Dan Puric. Am sa redau aici cateva cuvinte care mi-au placut foarte mult:
    "Intr-o zi, cand aveam vreo opt ani, m-a intrebat: "Ai citit Don Quijote?" Nu, am raspuns eu. "Cum, tu nu stii de Don Quijote? Nu stii de Dulcineea din Tobozo?" Nu, am raspuns eu, simtindu-ma din ce in ce mai vinovat. "Pai, atunci, ce fel de viata o sa duci?", mi-a raspuns nasul. "Cum ai sa stii ce e iubirea?"...

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.