Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

Noua, tinerilor moderni si ferchezuiti, frumosi pe dinantru si pe dinafara - asa am vrea noi sa credem - ne plac acele cuvinte rafinate si pompoase, care ne dau senzatia ca repezentam ceva deosebit de interesant in gaoacea noastra. Apoi, in definitv, ne place sa ne ascundem in spatele cuvintelor si a atitudinilor dezastruos de dure, sa ne scrijelim sperantele si iubirea ascuns, in carne si prieteniile pe nisipul marii...


Noi, fiii lui "nimic nu este vesnic", traim cu dorinta renegata intre dinti si lama razbunarii in buzunar. Noi avem constiinta ca totul se va termina din vina altora si prin intermediul nostru, acceptam fatidicul "orice minune dureaza trei zile" dar nu ne gandim ca flacara din sufletul nostru o stingem noi, prin insasi refuzul sau neputinta noastra de a crede si de a spera curat, de a da fara sa cerem nimic in schimb, prin neintelegerea nebuniei din iubire...

Noi, fiii unei societati ingrate si nelegiuite, pe care continuam sa o construim cu fiecare clipa lasa sau falsa, ne vaitam de apasarea ei, dar nu constientizam darurile primite sau bucuria libertatii de a-ti alege existenta...

Noi, fiii lui Dumnezeu, nu avem curajul sa umblam cu sufletul in palme, pentru ca in el a ramas atat de putina iubire si s-a inchistat de atatea greseli nerecunoscute, incat inima noastra, neagra turbare, nu mai vibreaza curat decat atunci cand ne numaram ultimele greseli...


Eu, turbata in cerul gurii, limbuta si sluta in suflet, ma proptesc intr-un cuvant labartat care ar vrea sa cuprinda marea mea de sentimente mici si de cautari schioape...si mi se stinge minunea in causul palmelor, pentru ca degetele imi sunt boante de frica...

Eu, suflet simplu de om mic, ii promit lui Dumnezeu ca nu-i voi uita darul daca-mi va da puterea de a-mi pastra minunea...

8 comentarii

  1. Teodor  

    eu, alt suflet simplu de om mic, ii marturisesc lui Dumnezeu ca mi-a placut post-ul tau :)

  2. gabitza  

    multumesc foarte mult, Teodor!:)

  3. anadana  

    fie ca D-zeu sa-ti dea puterea de a-ti pastra minunea!( e atat de bine sa poti spune "suflet simplu de om mic"...si niciodata suflet mic de om simplu!sa cresti mare, Gabitzo!cum se face ca mie mi se pare totusi ca ai curajul sa umbli cu sufletul in palme?:)

  4. gabitza  

    Doamne-ajuta!
    Multumesc mult, Anadana!
    Asemenea si tie! Toti avem o minune de pastrat in suflet:)
    Cat despre curajul de a umbla cu sufletul in palme... Sincer, ma feresc sa fac o astfel de afirmatie. Suntem umbra si lumina, nu?:)

  5. Anonim  

    Găbiţ, cum revelaţiile vin atunci când eşti împăcat cu ceea CE eşti, UNDE eşti şi, mai ales CUM eşti,înţeleg că ţi-e bine; îţi urez să te şi ţină! Aş vrea să (re)vină acel timp în care, copil fiind, sufletu-mi era la vedere, în palmă...pân'atunci MASCA'RADE, cum bine şi-a ales Holicik să-şi boteze blogul...aşa ne cam trăim clipele...:P

  6. Teodor  

    sa ne scrii mai des :) indraznesc sa te rog...

  7. gabitza  

    Almanahe,
    Imi place mult "Gabit"! Asa ma alinta tata:))
    Sunt bine, multumesc frumos! Nu pot apune insa ca ma raportez la CE, UNDE si CUM sunt...ci mai degraba la constientizarea fapului ca trebuie sa inteleg cat mai mult din drumul meu, de zilele mele oricum ar veni - frumoase sau triste.
    "MASCA'RADE"...toti de petrecem astfel clipele. Si toti traim cu dorul copilului din noi...
    Am zis si eu;)...

  8. gabitza  

    Almanahe,
    rectific - "din zilele mele":)

    Teodor,
    Multumesc foarte mult!:)
    Imi place mult, recunosc. Si m-a ajutat extraordinar! Ritmul meu insa este impus de viata de care o am aici, de foarte putinul timp liber care imi ramane la dispozitie... Sper, intr-un viitor, ca lucrurile sa se schimbe:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.