Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

m-am gandit mult la tine, stii...


seara imi adormeam gandurile in bratele tale si dimineata imi scriam sperantele intr-o mangiere visata. vroiam sa-mi fii tot ce nu fusesem eu, sa ma deslusesti din firea mea intesata, sa-mi aperi fiinta de multele mele slabiciuni si sa ma iubesti cu tot ceea ce sunt, chiar si atunci cand ne-ar fi fost mai greu. nu stiam nimic despre tine decat ca te vroiam al meu. si imi era chiar prea mult.


aseara...ti-am numarat pasii spre mine si am vazut ezitarea lor. mi-am ascutit privirea si am zarit carcelul din coltul gandului pe care mi-l furase ea. am tacut si ti-am ascultat indecizia. intr-un tarziu m-am ridicat si am iesit din casa gandurilor noastre. ti-am lasat cheia deasupra pragului de sus...de care mi-am spart capul cand am iesit. vei mirosi acolo sangele meu.


m-ai mintit.


acum te voi minti si eu.


pe curand, dragul meu.


................................................................................................................................


P.S.:


aceasta minciuna si dulce complicitate iti mangaie instinctul trezit si orgoliul care isi zdrobeste tamplele de marginile rationalitatii tale. este ciudat cum nu ne dam seama. se citeste tot. o privire fugace, un zambet, o fraza... umbrele noastre ni se ghicesc pe fata si in tot ceea ce suntem. nu va vedea doar cel care vrea sa ignore.


daca, insa, patima din inima ta este fericirea sau bucuria celui de langa tine, daca intristarea privirii lui te apasa sau dezamagirea-i iti este mult prea grea povara...instinctele se aseaza si egoismul devine altruism. caci in definitv, aceasta este iubirea. daruire si grija pentru fericirea celui de langa tine. asta are la baza. cu celelalte se completeaza.



...de-ti va canta dulceata pacatului in priviri, atunci nu ai cunoscut iubirea.

6 comentarii

  1. innuenda  

    oh, draga de tine! Știi ce am învățat eu, pe pielea mea? Că doar dragostea e poetică. Trădarea e cât se poate de prozaică. :)

    Sper doar că e un dialog imaginar.

  2. gabitza  

    ...imaginar sau, oricum, nu actual:) Dar inglobeaza sentimente pe care cred ca majoritatea le-am incercat la un moment dat.
    Din pacate sau...din motive inca nedeslusite, acest "prozaism" omoara poezia din noi.
    Apropo, mi-a placut foarte mult seria "no comment"!;)

  3. Teodor  

    nu pot spune decat "superb"

  4. gabitza  

    Multumesc foarte mult, Teodor!

  5. cristelc  

    dragostea si caile ei intortocheate...nu cred ca vom putea sa le intelegem vreodata pe deplin...femeia si barbatul sunt specii total diferite...dar cum ceea ce e opus se atrage...sa ramana doar dragostea si restul sa fie uitat candva
    pupici dulcici

  6. gabitza  

    ...sa ramana doar dragostea atunci si restul sa fie uitat, draga mea prietena!
    te pup si eu dulce

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.