Despre mine

Fotografia mea
"De la sublim la ridicol nu este decat un pas"

...

de referinta

popasuri in ganduri...

Compteur pour blog gratuit

in deplinatatea egoismului nostru...

crestem si ne luam zborul fara a ne uita in urma, de cele mai multe ori la parinti sau apropiati care cu greu acopera golurile lasate de plecarea noastra

iubim cum ne lasa baierele sufletului nostru dar uitam ca diversitatea nu inseamna in mod necesar inferioritate sau greseala

gresim si dam vina pe negrul celorlalti dar nu scormonim in farama noastra de constiinta, in aflarea neputintelor noastre

ne bucuram de cerul senin si zilele frumoase si nu vedem o mana intinsa spre noi

pentru ca viata trece si ne este prea scurt timpul, nu ne putem opri sa ascultam, sa indreptam, sa iertam si sa uitam

in deplinatatea egoismului nostru

uitam de insusi Dumnezeu

pentru ca suntem noi stapanii

lumii noastre nisip si de iluzii marete...

2 comentarii

  1. Teodor  

    hei :) am observat abia in seara asta ca m-ai adaugat la "Popasuri". Iti multumesc si...spre rusinea mea, abia acum te adaug si eu in ceea ce am denumit "Poiana lui Iocan", dar si in blogroll, insa nu din reciprocitate cat din admiratie ;) ciao

  2. gabitza  

    ciao:)
    nu poate fi vorba despre rusine, pentru ca nu este obligatie, ci admiratie reciproca. Iti multumesc frumos, Teodor!:)

Trimiteți un comentariu

D-ale sufletului

...

"Cuvantul fara lucrare se aseamana cu cel ce zugraveste apa pe pereti si poate sa moara de sete langa ea..." Sfantul Isaac Sirul

Timpul

Oaspeti

zori de viata

"Am vazut Raiul! striga fericit copilul, prin manastire. Am vazut Raiul! ", repeta el, pentru fiecare monah in parte. "Nu se poate! strigau acestia. Cum arata?" "E plin de iertare!",murmura copilul.